۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

این روزها

سلام


این روزها حس های متفاوتی دارم ...


1. شگفت زده و خوش حالم از شور انقلابی ای که این روزها در دلهای همه و مخصوصا جوانان این مملکت افتاده است ... و از بصیرتی که پیدا کرده اند و دشمنانشان را شناخته اند


2. متعجبم از بزرگانی که در متن اتفاقات این روزها هستند ولی هنوز به اندازه مردم عادی به بصیرت نرسیده اند!!!


3. دلسوخته و اندوهگینم ، از اینکه برخی از مسئولان ، قدر این مردم را نمی دانند و هنوز هم به جای اینکه برای مردم کار کنند ، برای خودشان کار می کنند


4. در پوست خودم نمی گنجم از انرژی ای که از پیام زیبای رهبر گرفته ام


5. امیدوارم به فضل و رحمت الهی که به واسطه چنین مردمی و دعای چنان رهبری ، همه ما را در بر گیرد و باعث پیشرفت مان شود و دشمنان مان را خوار و ذلیل کند


6. احساس وظیفه ای سنگین می کنم ، در برابر این نعمات بزرگی که خداوند به من ارزانی داشته است ... نعمت هایی که باید از آنها در راه اطاعت از او و برای پیشرفت کشورم بهره بگیرم


... و 7. امروز از همیشه صدای دلم بلندتر است به دعای "اللهم عجل لولیک الفرج ... " و امیدوارترم به برآورده شدن این دعا


همه این حس ها جمع شده اند و مرا وادار می کنند که کاری بکنم ... یا به قول خودم : "به دردی بخورم"

و باز هم می گویم :


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی واجعل عواقب أمورنا خیرا


فعلا همین ... التماس دعا

هیچ نظری موجود نیست: